Хх дыбысы мен әрпі
Бөлім: Әліппе кезеңі | |||||
Педагогтің аты- жөні: | Кундыбаева Ләззат | ||||
Сынып: 1 | Қатысушылар саны:5 | Қатыспағандар саны:0 | |||
Күні: | 09.12.21жыл | ||||
Сабақтың тақырыбы | Х дыбысы және әрпі | ||||
Сабақтың мақсаты: | 1.1.7.1сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау; 1.1.8.1сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс айту 1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем,мәтінді тексеру ,қатені түзету. | ||||
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер | Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. Дамытушылық: сөздік қоры жаңа сөздермен байиды; сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды. Тәрбиелік: үлкендерді сыйлауға, хал-жағдайды біліп, қарияларға қамқор болуға талпынады. | ||||
Сабақ барысы | |||||
Сабақтың кезеңі/уақыты | Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |
Сабақтың басы (1–7 мин) | (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
2. Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ғажайып жылулық шынжыры». Балалар бір-біріне жымиып, жылулық сыйлайды. Мұғалім күлкінің адамға әсеріне тоқталады. | Оқушылар бір-біріне іштей жақсы тілек тілейді. | |||
Сабақтың ортасы (30 мин) | Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер бүгін сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайсыңдар. Құраған әңгімелеріңнен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілетін дыбысы бар сөзді бөліп аласыңдар. Бөлініп алынған сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «Х» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар. | Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды. | Қолдау | ||
«Х х» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар. «Х х» әрпін көркем жазып үйренесіңдер. |
3. Осы сөйлемдердің ішіндегі бір сөйлемді (Ол атасына хат жазды.) сөздерге талдайды: Бұл сөйлемде 4 сөз бар.
«хат» бір буынды сөз екенін айтады.
6. «Х» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады. 7. Қарындаштардан «х» әрпінің сұлбасын жасайды. | |||
(МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы. 1. Сурет бойынша әңгіме құрау.
| Қолдауды қажет ететін оқушыларға көмек беру. | Суреттер, оқулық Сызба | ||
4. Өтілетін жаңа дыбысы бар «хат» сөзіне дыбыстық талдау жасау. 5. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау. 6. «Х» дыбысының айтылу ерекшелігімен таныстыру.
| Оқушыларға әріпті жасауда қажет болған жағдайда көмек беру. | Қарындаштар Оқулық. Әріптің баспа жазылу түрі | ||
(МК, Ұ) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы. |
(МК, Ұ, Ө) Оқылым. 1. Оқулықтың 84-бетінде берілген сөздер мен мәтінді (өлеңді) мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтастай оқуы. 2. «Х» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасауы. 3. Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің соңына (хан – хат), сөз алдына (емхана – кітапхана) тиісті дыбысты немесе буынды қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну. |
| Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру. | Оқулық Мәтін | |
(МК, Ө) Жазылым 1. Оқулықтағы «х» әрпінің таңбалануына назар аудару.
4. Жазу дәптерімен жұмысты ұйымдастыру. |
«х» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады. 2. Әр сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл» түс – «Бәрекелді!», «көк» түс – «Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!». | Қолдау көрсету Оқушыларға қолдау көрсету. Мақтау, қолдау | Жазу дәптері | |
Сабақтың соңы (6 мин) | Бекіту және саралау Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру: | Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды. | Оқушыларға қолдау көрсету. | Саралау тапсырмалары |
1-деңгей: Сандардың ретіне сәйкес әріптерді жаз. Қандай сөз шықты? | 1-деңгейдегі оқушылар дыбыстық талдау сызбасына әріптерді орналастырып жасырынған сөзді табады. |
2 минут | х | а | б | а | р | л | а | м | а |
«Хабарлама» сөзіне дыбыстық талдау жасайды.
1. Оқушылар жаңылтпашты тыңдайды.
3. Үлкендерді сыйлауға, құрметтеуге талпынады. | Сызба Әліппе. Үнтаспа. «Атамұра», 2020 | |||
«Хабарлама» сөзіне дыбыстық талдау жаса.
Хабарлама жаз. «Сөз тану» тыңдау материалымен жұмыс Мұғалімнің жаңылтпашпен жұмысты QR-пен немесе үнтаспадан тыңдату арқылы ұйымдастыруы. Сұрақ-жауап әдісі арқылы бүгінгі сабақта өтілген жаңа дыбыс пен әріп туралы оқушылардың білімін бекіту. | ||||||||||||||
Рефлексия Бүгінгі сабақта алған әсерлерін телефонда WhatsApp желісі бойынша жазып жібереді. | Сабақтан кейінгі көңіл күйін білдіріп жазады. | Өзін-өзі бағалайды. |
|