Ашық сабақ » НШ №38 Қызыл-сай
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданының білім бөлімінің
"38 бастауыш мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
14
февраль
2022

Ашық сабақ

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Табиғат құбылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Қырғызбаева М

Күні:


Сынып: 

4 « »                                                                                                 

Қатысушылар саны:             Қатыспағандар саны:  

Сабақтың тақырыбы:

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

 4.1.2.1.-  мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.


 Сабақтың     мақсаты



белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін  салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды, мәтіннің тақырыбы мен берілген кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды және өз ойын дәлелдейді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

 Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру







Жаңа білім

























Ортасы



































































Амандасу 3 тілде

Тақта алдына шығып Шаттық шеңберін құру

Топқа бөліну 

Үш мезгілдің суреттері бойынша топқа бөлінеді.

І топ. «Таңертең»

ІІ топ «Күндіз»

ІІІ топ «Кешке» 

Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)


«Жедел сұрақ» әдісі

1.Септіктің неше түрі бар?

2. Көмектес септігінің жалғаулары қандай?

3. Зат есімдерді септей аламыз ба?


Жаңа сабақ


1-тапсырма (Топтық жұмыс)

«Постер» әдісі 

Нақты мысалдар келтіріп суреттер, сызбалар арқылы.

Үш топ оқушылары суретке ат қояды.Суреттерге қарап болжап, мазмұнын айтып, ойларын дәлелдейді.




2-тапсырма Жұптық жұмыс

«Миға шабуыл» әдісі

Оқулықтағы мәтінге атқояды. Атау септігіндегі сөздерді тауып септейді.


«Сергіту» сәті

«Ғажайып табиғат» әуені



3-тапсырма Топтық жұмыс

Үш топқа тберілген тапсырманы «Веен» диаграммасына салады. 

 




 


 
 Қандай ауа райында сабаққа баруға болады?
Қандай ауа райында сабаққа баруға болмайды?
4-тапсырма Жеке жұмыс «Кластер» әдісі
Көп нүктенің орнына Марат сөзін қойып оқиды. «Марат қандай оқушы?» сұрағына дәптерге карточкаға жауап жазады[A1].
             Марат
Сабақты қорытындылау
«Whatsapp» арқылы кері байланыс береді
Үйге тапсырма: «Мен қандай оқушымын?» тақырыбында     «Кластер» әдісі арқылы сипаттау     
Бағалау

Амандасады,шаттық шеңберін құрады, топқа бөлінеді










Сұрақтарға жауап береді








Тапсырманы талапқа сай орындайды













Тапсырманы талапқа сай орындайды




Әуенді тыңдап, сергіп алады




Тапсырманы «Веен» диаграммасына салып орындайды, сұрақтарға нақты жауап жазады












Тапсырманы жеке өздері карточкаға орындайды.








Ватсапқа сабақта алған әсерлерін жазып ұялы телефонға жабыстырады



ҚБ: Үш шапалақ

Дескриптор

Топтарға бөлінеді

Өткен сабақты еске түсіреді







ҚБ: От шашу

Дескриптор: 

Септіктің неше түрі бар екенін біледі

Көмектес септігінің жалғауларын айтады

Зат есімдерді септей алады






ҚБ: Бас бармақ топ ішінде

Дескриптор:

өз ойларымен жауап жазады

топ ішінде оқиды








ҚБ: Жұлдызшалар

Дескриптор:

Мәтінге ат қояды

Атау септігін табады

Септейді







ҚБ: Үш шапалақ көздері арқылы топ ішінде бағалау

Дескриптор:

Қаратпа сөздерді қолданады

Өз ойларын Веен диаграммасына салады

Нақты пікірмен ойларын дәлелдейді






ҚБ: От шашу өзін өзі бағалау

Дескриптор

Марат сөзін септейді

Оның қандай оқушы екенін карточкаға жазады

Осы сипаттама арқылы Мараттың болашағын болжайды






































Балдық шкаламен бағалау



Таңертеңгі, күндізгі күннің 

фото суреттері





Интербелсенді тақта


Слайд











Күндізгі және кешкі күннің суреттері







Оқулық 38 бет 2- тапсырма




Кароке









Оқулық










Дәптер, қалам













Қима қағаздар



















Ұялы телефон суреті, ватсап эмблемасы